RELEASE NOTE #3
Bijgewerkt op: 20 jan. 2022

WE CREATE (H)APPY CITIES
Langverwachte optimalisaties en toevoegingen voor het Cirklo-dashboard.
Alsook een sneak peak van een veel gevraagde functie i.v.m.
het plaatsen van een boodschap op een geschenkbon.
RAPPORTERING UITGEBREID 📈
Sinds kort is het Cirklo dashboard uitgebreid met een cumulatief rapport en een netto rapport. Die rapporten bestaan uit de verkoopcijfers van de Cirklo cadeaubonnen, alsook de totaalwaarde van de cadeaubonnen die gespendeerd, in omloop of vervallen zijn.
Je kan de rapporten gebruiken om informatie te bekijken over de Cirklo cadeaubonnen op basis van criteria zoals verkocht, gespendeerd, in omloop en vervallen in de loop der tijd.

Het dashboard geeft de data weer in een mooie grafiek waarbij je kan wisselen in een weergave in maanden, weken en dagen.
Bovendien is het mogelijk om historische data 2-jaarlijks te vergelijken.

Wanneer je de rapporten genereert, zijn de gegevens steeds actueel.
In het rapport kan je filteren op basis van vouchertype.
Wens je de cijfers te exporteren naar excel, dan kan dit door op 'export' te klikken en vervolgens een keuze te maken uit de lijst met vouchertypes.
In de release die wij in de loop van volgende week gaan doen zal het cumulatief en netto rapport uitgebreid worden met een #Handelaarsrapport waar bij je de verkoopcijfers voor een specifieke handelaar kan consulteren.

BOODSCHAP VOOR BLIJE ONTVANGER 🎁
[BINNENKORT] komt er een nieuwe release waarbij de persoon die een voucher aankoopt via de BALIE of via de WEBSHOP plug-in, zijn/haar naam alsook een boodschap op de voucher kunnen meegeven voor de persoon die de bon zal ontvangen. Zo weet je steeds van wie en voor welke gelegenheid je een geschenkbon mocht ontvangen.

Wenst u hier in de toekomst gebruik van te maken? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren en dan bekijken wij samen met u de ruimte op de voucher(s) waar de boodschap het best kan geplaatst worden.
STEL JOUW VRAGEN VIA ONZE HELPDESK 🗣
Wanneer je technische vragen of problemen ondervind voor één van onze producten kan je zowel voor #OnzeStadApp als voor #Cirklo als voor #BUCKE als voor #MyWaste heel eenvoudig jouw vraag stellen via de HELPDESK-knop op onze website www.fairville.be
Mailtjes met technische vragen die binnenkomen op onze info@fairville.be, worden niet behandeld. Je kan deze knoppen terugvinden op AL onze (product)websites.
Vragen over de stadsapp worden elke week 1 keer behandeld op dinsdag. U mag hier dus een terugkoppeling over verwachten op woensdag gedurende de dag.


CHECK OUT OUR AMAZING PRODUCTS

Deel dit bericht
Fairville nv
Steenweg Deinze 154, 9810 Nazareth
www.fairville.be | +32 9 362 71 25